img
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers     
Yazarlar
Mehmet Şükrü Akdoğan
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Kongre Tarihi 11-09-2014 / 14-09-2014
Basıldığı Ülke Rusya Federasyonu
Basıldığı Şehir St. Petersburg
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers

Paylaş