img
img
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers     
Yazarlar (2)
Mehmet Şükrü Akdoğan
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı V. European Conference on Social and Behavioral Sciences
Kongre Tarihi 11-09-2014 / 14-09-2014
Basıldığı Ülke Rusya Federasyonu
Basıldığı Şehir St. Petersburg
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Covert Marketing Strategy: An Alternative Way to Reach Consumers

Paylaş