img
Pazarlama İletişim Stratejisi Olarak Örtülü Pazarlama: Teorik Çerçeve  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ Dr. Öğr. Üyesi Başar ALTUNTAŞ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Mehmet Şükrü Akdoğan
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Sosyal Bilimler Metinleri
Dergi ISSN 1308-4895
Dergi Tarandığı Indeksler Asos, ProQuest, Index Copernicus, Zeitschriftendatenbank
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2016
Sayı 2
Sayfalar 71 / 87
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/sbm/issue/47426/598570
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş