img
img
Yunanistan İtalya ve Mısır Ülkelerinin İmajlarının Türkiye de Faaliyet Gösteren A Grubu Seyahat Acentaları Tarafından Algılanması Ampirk Bir Uygulama     
Yazarlar (2)
Serdar Tarakçıoğlu
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi İbrahim AYDIN Dr. Öğr. Üyesi İbrahim AYDIN
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmada, Türkiye merkezli seyahat acentalarmın Akdeniz Çanağında yer alan destinasyonlardan Yunanistan, İtalya ve Mısır hakkında nasıl bir imaja sahip oldukları ortaya konulmuştur. Analiz sonucunda destinasyonlarin algılanan imajlarıyla ilgili önemli farklılıklar tespit edilmiştir. Araştırma konusu ülkelerle ilgili elde edilen veriler SPSS for Windows 11.0 paket programında analiz edilmiş ve yorumlanmıştır.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Açık Erişim Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 1301-4838
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2003
Sayı 1
Sayfalar 166 / 189
Makale Linki https://gazi.edu.tr/posts/download?id=152291
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 2
Google Scholar 26

Paylaş