img
img
Neo-liberal Kapitalizmin Süreklilik Stratejisi: Yerel Kültürel Unsurların Tüketim Nesnesi Olarak İnşasında Reklamların İşlevi (Tüketici Yazıları V)    
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Levent TAŞ Doç. Dr. Levent TAŞ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Mehmet Çakır
Pamukkale Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Kitap Adı Tüketici Yazıları V
Bölüm(ler) Neo-liberal Kapitalizmin Süreklilik Stratejisi: Yerel Kültürel Unsurların Tüketim Nesnesi Olarak İnşasında Reklamların İşlevi
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında ulusal yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Alanında tanınmış ulusal bir yayınevince basılan bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2016
ISBN 978-975-491-431-3
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 2
ResearchGate 1

Paylaş