Yazarlar (1) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Turizm işletmeleri verimliliği artırmak amacıyla çağın getirdiği ve her geçen gün büyüyen teknolojiyi kullanarak insanlara hizmet etmeyi amaçlamaktadır. Dijital sistemlerin ağırlıklı olarak üretimde kullanılmasıyla birlikte ortaya çıkan gelişmeler, Turizm 4.0’ın şekillendirilmesinde rol oynamıştır. Tatil planı yapan kişiler; tatil öncesinde, tatill... |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Turizm 4.0 |
Bölüm(ler) | Sosyal Medya ve Turizm 4.0 |
Kitap Türü | Kitap Bölümü |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2019 |
ISBN | 978-605-254-134-0 |
Basıldığı Ülke | |
Basıldığı Şehir | Ankara |