img
img
Sosyal Medya ve Turizm 4.0 (Turizm 4.0)    
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Filiz Özlem ÇETİNKAYA Dr. Öğr. Üyesi Filiz Özlem ÇETİNKAYA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Turizm işletmeleri verimliliği artırmak amacıyla çağın getirdiği ve her geçen gün büyüyen teknolojiyi kullanarak insanlara hizmet etmeyi amaçlamaktadır. Dijital sistemlerin ağırlıklı olarak üretimde kullanılmasıyla birlikte ortaya çıkan gelişmeler, Turizm 4.0’ın şekillendirilmesinde rol oynamıştır. Tatil planı yapan kişiler; tatil öncesinde, tatill...
Anahtar Kelimeler
Kitap Adı Turizm 4.0
Bölüm(ler) Sosyal Medya ve Turizm 4.0
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2019
ISBN 978-605-254-134-0
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 14
ResearchGate 6

Paylaş