Yazarlar (1) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Dünyaya geldiğimiz andan itibaren çevreyle sürekli iletişim, etkileşim içine gireriz. Kişiliğimizi iletişim alışkanlıklarımızla ve çabamızla ortaya koyarız.İki insan birbirinin farkına vardığı andan itibaren iletişim başlar. Söylediği söylemediği yaptığı yapmadığı her şeyin anlamı vardır. Yüz ifadesinin beden duruşunun, sesin, bakışın anlamı vardır. Dinleme, en önemli iletişim sürecidir. Daha iyi konuşan, daha iyi dinleyen bireyler yetiştirmek için konuşma ve dinleme becerilerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Öğretmen öğrencisini etkili konuşmayı, sorumluluğunu bilerek konuşmayı öğretmelidir. Ayrıca iletişim sürecinde birisinin bize anlattığını dinlerken onu ne demek istediğini bilirsek iletişim engelleri ortadan kalkabilir. |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı |
Kongre Tarihi | 06-07-2004 / 09-07-2004 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Malatya |