img
Tıp Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinde Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinin Anksiyete Düzeyi ile İlişkisinin Değerlendirilmesi  
Yazarlar
Nazan Bedir
Elif Köse
Sakarya Üniversitesi, Türkiye
Esra Yazıcı
Sakarya Üniversitesi, Türkiye
Hasan Çetin Ekerbiçer
Sakarya Üniversitesi, Türkiye
Haldun Şükrü Erkal
Sakarya Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Nureddin CENGİZ Prof. Dr. Nureddin CENGİZ
Sakarya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Sakarya Medical Journal
Dergi ISSN 2146-409X
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2020
Cilt No 10
Sayı 1
Sayfalar 44 / 51
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş