| Yazarlar (3) |
|
|
|
|
|
|
| Özet |
| The purpose of this study is to reveal the factors that influence Social Studies Pre-service Teachers' participation to the solution of environmental problems. This study utilized semi-structured interviews as a qualitative research method. The sample group of this study consisted of 12 pre-service teachers who attended the department of Social Stu... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | İngilizce |
| Kongre Adı | 4th International Congress of Educational Research "Education for Active Ageing and active Citizenship |
| Kongre Tarihi | 04-05-2012 / 07-05-2012 |
| Basıldığı Ülke | |
| Basıldığı Şehir |