Yazarlar (1) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Kodlama eğitimi, bireylerin algoritmik düşünme, problem çözme, yaratıcı düşünme, eleştirel düşünme ve bilgi işlemsel düşünme gibi üst düzey bilişsel becerilerinin gelişimine olumlu katkı sağlamaktadır. İçinde bulunduğumuz dijital çağda, tüketen değil üreten bireylerin yetiştirilebilmesi için bahsedilen bilişsel becerilerin geliştirilmesi kaçınılmaz... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 11th International Computer Instructional Technologies Symposium |
Kongre Tarihi | 24-05-2017 / 26-05-2017 |
Basıldığı Ülke | |
Basıldığı Şehir | Malatya |