img
img
Tersyüz Sınıf Modelinin Problem Çözme Becerisine Etkisi: Önlisans Örneği   
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Didem ALSANCAK SIRAKAYA Doç. Dr. Didem ALSANCAK SIRAKAYA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
İçinde bulunduğumuz dijital çağda, öğrenenlerin bir takım becerilere sahip olması beklenmektedir. 21. yüzyıl becerisi olarak ifade edilen bu becerileri edinen öğrenenler var olan bilgiyi doğrudan almak yerine edindikleri bilgiyi sorgulayan, yapılandıran ve anlamlandıran kişilerdir. Eğitim sürecinde artık daha aktif olan öğrenenler yeni bilgileri ke...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium
Kongre Tarihi 11-10-2017 / 13-10-2017
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir İzmir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş