Yazarlar (2) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının çevrimiçi öğrenmeye ilişkin hazır bulunuşluk durumlarını çeşitli değişkenler açısından incelemektir. Bu çalışma betimsel model temel alınarak gerçekleştirilmiştir. Bu amaçlar doğrultusunda, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesinde farklı bölümlerde öğrenim görmekte olan 598 öğretmen adayına kişisel bilgi f... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu |
Kongre Tarihi | 16-05-2016 / 18-05-2016 |
Basıldığı Ülke | |
Basıldığı Şehir | Rize |