img
img
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye İlişkin Hazır Bulunuşluk Durumlarının İncelenmesi   
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Uğur BAŞARMAK Doç. Dr. Uğur BAŞARMAK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA Doç. Dr. Mustafa SIRAKAYA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının çevrimiçi öğrenmeye ilişkin hazır bulunuşluk durumlarını çeşitli değişkenler açısından incelemektir. Bu çalışma betimsel model temel alınarak gerçekleştirilmiştir. Bu amaçlar doğrultusunda, Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesinde farklı bölümlerde öğrenim görmekte olan 598 öğretmen adayına kişisel bilgi f...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Kongre Tarihi 16-05-2016 / 18-05-2016
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir Rize
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş