img
Effects of Using Dynamic Geometry Activities on Eighth Grade Students’ Achievement Levels and Estimation Performances in Triangles    
Yazarlar
Bilal Özçakır
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Cahit AYTEKİN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Bülent ALTUNKAYA
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bekir Kürşat Doruk
Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research
Dergi ISSN 2148-6123
Dergi Tarandığı Indeksler Turkish Educational Index
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2015
Cilt No 2
Sayı 3
Sayfalar 43 / 54
Doi Numarası 10.17275/per.15.22.2.3
Makale Linki http://www.perjournal.com/archieve/issue_2_3/4-per_15-22_volume_2_issue_3_page_43_54.pdf