img
img
Türkiye ve ABD ilköğretim sosyal bilgiler ders programlarının değerler eğitimi açısından karşılaştırılması   
Yazarlar (3)
Merey Zihni
Kuş Zafer
Karatekin Kadir
Devamını Göster
Özet
The purpose of this study is to compare the social studies teaching curricula of Turkey and the United States in terms of values education. The study is a model case study that relies upon one of the qualitative research methods. The data come from the elementary social studies curricula of both countries through the documents analysis method. The...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Değerler Eğitimi Sempozyumu
Kongre Tarihi 26-10-2011 / 28-10-2011
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş