| Yazarlar (3) |
|
|
|
|
|
|
| Özet |
| The purpose of this study is to compare the social studies teaching curricula of Turkey and the United States in terms of values education. The study is a model case study that relies upon one of the qualitative research methods. The data come from the elementary social studies curricula of both countries through the documents analysis method. The... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | Değerler Eğitimi Sempozyumu |
| Kongre Tarihi | 26-10-2011 / 28-10-2011 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir |