img
Eşzamansız etkileşim araçları ile desteklenen programlama dilleri dersinin farklı öğrenme yaklaşımına sahip öğrencilerin akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi  
Yazarlar
 Mustafa YAĞCI Mustafa YAĞCI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 9th International Computer and Instructional Technologies Symposium
Kongre Tarihi 20-05-2015 / 22-05-2015
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Afyonkarahisar
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş