img
Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement  
Yazarlar (3)
Muhammet Arıcan
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK Doç. Dr. Yusuf Ziya OLPAK
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Serdal BALTACI Prof. Dr. Serdal BALTACI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 5th International Congress on Social Sciences
Kongre Tarihi 12-07-2017 / 14-07-2017
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Madrid
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş

Talent Yazılım
UNIS: Akademik Veri Yönetim Sistemi
Talentsoft Yazılım