img
Examining the effect of peer instruction on preservice science teachers’ mathematics achievement  
Yazarlar
Muhammet Arıcan
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Serdal BALTACI Serdal BALTACI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 5th International Congress on Social Sciences
Kongre Tarihi 12-07-2017 / 14-07-2017
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Madrid
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş