img
Investigating the effect of two different accountability scoring mechanisms on preservice mathematics teachers’ mathematics achievements  
Yazarlar
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Serdal BALTACI Serdal BALTACI
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Muhammet Arıcan
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 5th International Congress on Social Sciences
Kongre Tarihi 12-07-2017 / 14-07-2017
Basıldığı Ülke İspanya
Basıldığı Şehir Madrid
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş