img
The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills  
Yazarlar
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Bartın Üniversitesi, Türkiye
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ramazan Yılmaz
Bartın Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Educational Computing Research
Dergi ISSN 0735-6331
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2018
Cilt No 56
Sayı 2
Sayfalar 159 / 180
Doi Numarası 10.1177/0735633117707696
Makale Linki http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0735633117707696
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
The effect of the metacognitive support via pedagogical agent on self-regulation skills

Paylaş