img
The effect of peer instruction on conceptual and operational approaches preferred in problem solutions  
Yazarlar
Avni Yıldız
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Serdal BALTACI Serdal BALTACI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of International Cooperation and Development
Dergi ISSN 2612-4793
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 05-2019
Cilt No 2
Sayı 1
Sayfalar 27 / 33
Makale Linki https://www.icdsapienza.org/journal/index.php/jicd/article/view/16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş