img
Investigating the effects of peer instruction on preservice mathematics teachers’ achievements in statistics and probability  
Yazarlar
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Serdal BALTACI Serdal BALTACI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Muhammet Arıcan
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Education and Information Technologies
Dergi ISSN 1573-7608
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2018
Cilt No 23
Sayı 6
Sayfalar 2323 / 2340
Doi Numarası 10.1007/s10639-018-9717-3
Makale Linki https://link.springer.com/journal/10639/23/6/page/1