img
Pre-service science teachers’ perceptions toward additional instructional strategies in biology laboratory applications: Blended learning  
Yazarlar
 Yusuf Ziya OLPAK Yusuf Ziya OLPAK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Hüseyin ATEŞ Hüseyin ATEŞ
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Science Education International
Dergi ISSN 2077-2327
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 06-2018
Cilt No 29
Sayı 2
Sayfalar 88 / 95
Doi Numarası 10.33828/sei.v29.i2.3
Makale Linki http://dx.doi.org/10.33828/sei.v29.i2.3