img
Harmanlanmış Öğrenme ve Sanal Sınıfa Dönük Öğrenci Görüşleri   
Yazarlar
 Yurdal DİKMENLİ Yurdal DİKMENLİ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ülkü Eser Ünaldı
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 2146-7846
Dergi Tarandığı Indeksler İndex Copernicus
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2013
Cilt No 2
Sayı 2
Sayfalar 326 / 347
Makale Linki http://dergi.amasya.edu.tr
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
ResearchGate 5

Paylaş