img
Effect of the blended learning environment and the application of virtualclass upon the achievement and the attitude against the geography course     
Yazarlar
Prof. Dr. Yurdal DİKMENLİ
Türkiye
Ülkü Eser Ünaldı
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Mevlana International Journal of Education (MIJE)
Dergi ISSN 2146-7951
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2013
Cilt No 3
Sayı 2
Sayfalar 43 / 56
Doi Numarası 10.13054
Makale Linki https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED543597.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 15
ResearchGate 12
Effect of the blended learning environment and the application of virtualclass upon the achievement and the attitude against the geography course

Paylaş