img
img
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method   
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Yasemin KUZU Doç. Dr. Yasemin KUZU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmada uzaktan eğitimde karşılaşılan sorunların önem düzeyini ikili karşılaştırma yöntemiyle ölçeklemek amaçlanmıştır. Bu kapsamda uzaktan eğitimde karşılaşılan sorunlar katılımcıların Covid 19 pandemisi öncesinde uzaktan eğitim deneyimi olup olmama durumuna göre incelenmiştir. Araştırma tarama modeli ile desenlenmiştir. Araştırmanın örneklemi ulaşılabilir örnekleme yöntemine göre belirlenen 105 öğretim elemanı, 156 öğretmen ve 203 üniversite öğrencisi olmak üzere 464 kişi oluşturmaktadır. Ölçme aracı iki kısımdan oluşmakta olup birinci kısımda demografik bilgiler, ikinci kısımda ise uzaktan eğitimde karşılaşılan sekiz sorun (teknoloji kullanımında yetersiz olma, öğrencinin derse katılımı ve iletişimde eksiklik, derse hazırlık süreci, uzaktan eğitimde deneyim eksikliği, ölçme ve değerlendirme ile ilgili sorunlar, etkili ders anlatma yöntemleri kullanamama, teknik sorunlar/ internet alt yapısının …
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of International Education Science
Dergi ISSN 2149-0848
Dergi Tarandığı Indeksler Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2023
Cilt No 10
Sayı 36
Sayfalar 77 / 101
Doi Numarası 10.29228/INESJOURNAL.71786
Makale Linki http://dx.doi.org/10.29228/inesjournal.71786
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Scaling of Problems in Distance Education with Pairwise Comparison Method

Paylaş