| Yazarlar (1) |
Doç. Dr. Yasemin KUZU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Bu çalışmada uzaktan eğitimde karşılaşılan sorunların önem düzeyini ikili karşılaştırma yöntemiyle ölçeklemek amaçlanmıştır. Bu kapsamda uzaktan eğitimde karşılaşılan sorunlar katılımcıların Covid 19 pandemisi öncesinde uzaktan eğitim deneyimi olup olmama durumuna göre incelenmiştir. Araştırma tarama modeli ile desenlenmiştir. Araştırmanın örneklemi ulaşılabilir örnekleme yöntemine göre belirlenen 105 öğretim elemanı, 156 öğretmen ve 203 üniversite öğrencisi olmak üzere 464 kişi oluşturmaktadır. Ölçme aracı iki kısımdan oluşmakta olup birinci kısımda demografik bilgiler, ikinci kısımda ise uzaktan eğitimde karşılaşılan sekiz sorun (teknoloji kullanımında yetersiz olma, öğrencinin derse katılımı ve iletişimde eksiklik, derse hazırlık süreci, uzaktan eğitimde deneyim eksikliği, ölçme ve değerlendirme ile ilgili sorunlar, etkili ders anlatma yöntemleri kullanamama, teknik sorunlar/ internet alt yapısının … |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | The Journal of International Education Science |
| Dergi ISSN | 2149-0848 |
| Dergi Tarandığı Indeksler | Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List |
| Makale Dili | Türkçe |
| Basım Tarihi | 09-2023 |
| Cilt No | 10 |
| Sayı | 36 |
| Sayfalar | 77 / 101 |
| Doi Numarası | 10.29228/INESJOURNAL.71786 |
| Makale Linki | http://dx.doi.org/10.29228/inesjournal.71786 |