img
img
TEOG ve LGS Sistemlerinin Öğrenci, Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından İncelenmesi     
Yazarlar (3)
Doç. Dr. Yasemin KUZU Doç. Dr. Yasemin KUZU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Okan KUZU Doç. Dr. Okan KUZU
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Selahattin Gelbal
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmada, “Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş” ve “Liselere Giriş Sınavı” sistemlerinin en çok kabul
ve ret gören özellikleri öğrencilerin, öğretmenlerin, velilerin ve öğretmen velilerin görüşleri doğrultusunda
incelenmiştir. Liselere Giriş Sınavı sistemi Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş sistemi ile karşılaştırılmış,
olumlu ve olumsuz yanl...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Ahi Evran Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi
Dergi ISSN 2149-0767
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2019
Cilt No 5
Sayı 1
Sayfalar 112 / 130
Doi Numarası 10.31592/aeusbed.559002
Makale Linki http://dx.doi.org/10.31592/aeusbed.559002