img
Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanı Sürecinin Yönetmelik ve Kararname Bağlamında Değerlendirilmesi   
Yazarlar
Arş. Gör. Aslı İZOĞLU TOK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Özcan Doğan
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 1304-7639
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2022
Sayfalar 1 / 25
Doi Numarası 10.21565/ozelegitimdergisi.800586
Makale Linki http://dx.doi.org/10.21565/ozelegitimdergisi.800586