img
Fen ve Biyoloji Öğretmenleri Sosyobilimsel konulara ve bu konuların öğretimine nasıl yaklaşıyor? Pratikler, faydalar, sorunlar ve öneriler üzerine nitel bir çalışma.  
Yazarlar
 Dilber POLAT Dilber POLAT
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
 Özkan GÖRGÜLÜ Özkan GÖRGÜLÜ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Tezcan KARTAL Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Ümit DEMİRAL Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Özlem AFACAN Özlem AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Büşra İşeri
Davut Soysal
Arzu Sönmez
Nagihan Tanık Önal
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 10. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kongre Tarihi 27-06-2012 / 30-06-2012
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Niğde
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş