img
Student science teachers’ self-efficacy beliefs about teaching a socio-scientific issue.  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
 Tezcan KARTAL Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Dilber POLAT Dilber POLAT
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Özkan GÖRGÜLÜ Özkan GÖRGÜLÜ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Özlem AFACAN Özlem AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
 Ümit DEMİRAL Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Nagihan Tanık Önal
Erciyes Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı American Educational Research Association 2012 Annual Meeting
Kongre Tarihi 13-04-2012 / 17-04-2012
Basıldığı Ülke Kanada
Basıldığı Şehir Vancouver
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş