img
Stickers to Facts Imposers Democracy Advocators and Committed Impartialists Preservice Science Teachers Beliefs About Teacher s Roles in Socioscientific Discourses  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Kelly Thomas
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Arzu Sönmez
Mehmet Demirbağ
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Science and Mathematics Education
Dergi ISSN 1571-0068
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 02-2017
Cilt No 15
Sayı 2
Sayfalar 195 / 213
Doi Numarası 10.1007/s10763-015-9682-x
Makale Linki http://link.springer.com/10.1007/s10763-015-9682-x