img
Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
 Tezcan KARTAL Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
 Ümit DEMİRAL Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Özlem AFACAN Özlem AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Dilber POLAT Dilber POLAT
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
 Özkan GÖRGÜLÜ Özkan GÖRGÜLÜ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Research in Science Education
Dergi ISSN 0157-244X
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2013
Cilt No 43
Sayı 6
Sayfalar 2455 / 2475
Doi Numarası 10.1007/s11165-013-9368-8
Makale Linki http://link.springer.com/10.1007/s11165-013-9368-8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach

Paylaş