img
Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach  
Yazarlar
Ahmet Kılınç
Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Tezcan KARTAL Prof. Dr. Tezcan KARTAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Barış Eroğlu
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ümit DEMİRAL Doç. Dr. Ümit DEMİRAL
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özlem AFACAN Prof. Dr. Özlem AFACAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Dilber POLAT Prof. Dr. Dilber POLAT
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ Prof. Dr. Özkan GÖRGÜLÜ
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Research in Science Education
Dergi ISSN 0157-244X
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2013
Cilt No 43
Sayı 6
Sayfalar 2455 / 2475
Doi Numarası 10.1007/s11165-013-9368-8
Makale Linki http://link.springer.com/10.1007/s11165-013-9368-8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Preservice Science Teachers Efficacy Regarding a Socioscientific Issue: A Belief System Approach

Paylaş