img
img
Explaining Elementary School Teachers’ Self-Efficacy Regarding Inclusive Education: A Mixed-Method Study  
Yazarlar (1)
Prof. Dr. Şükran UÇUŞ GÜLDALI Prof. Dr. Şükran UÇUŞ GÜLDALI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 3.AVRASYA SOSYAL BILIMLER KONGRESI
Kongre Tarihi 18-04-2019 / 21-04-2019
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
Bildiri Linki http://www.icoess.com/Pages/64/152/BC4B0LDC4B0RC4B0-TAM-METC4B0NLERC4B0--KC4B0TABI
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş