img
img
A Phenomenological Study of Turkish Teacher Education concerning Education for Sustainability: Village Institutes  
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Şule ALICI Doç. Dr. Şule ALICI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Havva Ayça Alan
Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı EECERA 30rd Conference
Kongre Tarihi 23-08-2022 / 26-08-2022
Basıldığı Ülke İngiltere
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş