Yazarlar (2) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
Özet |
Çalışma 3. ve. 4. sınıf okul öncesi öğretmen adaylarının medyaokuryazarlığı seviyelerine süreçsel drama yoluyla katkı sağlamakamacıyla yapılmıştır. Bu amaca ulaşabilmek için 21 saatlik medyaokuryazarlığı ile ilgili süreçsel drama oturumları oluşturulmuştur. Buçalışma 15 kadın ve 1 erkek olmak üzere toplam 16 öğretmen adayıile yürütülmüştür. Araştırma boyunca veriler, katılımcı paylaşımlarıve dokümanlar olmak üzere nitel olarak toplanmış ve çalışmadanitel araştırma deseni kullanılmıştır. Verilerin analizi içerik analiziyöntemi kullanılarak yapılmıştır. Çalışma sonucunda süreçsel dramaatölyelerinin katılımcıların medya okuryazarlığı seviyeleri üzerindeolumlu etkiler bıraktığı görülmüştür |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Yaratıcı Drama Dergisi |
Dergi ISSN | 1305-8177 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2017 |
Cilt No | 12 |
Sayı | 1 |
Makale Linki | http://www.yader.org/index.php/yader/article/view/yader.2017.003 |