Yazarlar (2) |
![]() Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
1930 yılından günümüze-içinde bulunduğumuz 2009 yılına kadar yaklaşık 80 yılda, Tarımsal Yüksek Öğretimde 8 farklı eğitim öğretim sistemi uygulanmıştır. Özellikle son yıllarda çok sık yönetmelik değişikliğine gidilmiş, 1999’dan sonra 3 eğitim öğretim sistemi uygulamaya konulmuştur. 1999 yılı eğitim öğretim sistemine göre (lisans programları) fakülteye kaydedilen öğrenciler henüz mezun olmadan, 2002 eğitim öğretim sistemine (3+ 1 sistemi) geçilmiş, 2009–2010 eğitim öğretim yılında yeniden bölüm sistemi uygulamasına geçilmiştir. Bu kadar kısa süre içinde eğitim öğretim sisteminde değişikliklere gidilmesi hem hocalar olarak bizleri hem de öğrencileri etkilemektedir. Diplomalarda farklı durumlar ortaya çıkmakta ve mezunlarımız aynı bölümden mezun olmalarına karşın, iş başvurularında önemli sorunlarla karşı karşıya kalmaktadır. Ciddi bir bilim politikası olmayan ülkemizde sık sık sistem değişikliği, ülkemizde … |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | Ziraat Mühendisliği VII. Teknik Kongresi 2010 |
Kongre Tarihi | 11-01-2010 / 16-01-2010 |
Basıldığı Ülke | |
Basıldığı Şehir |