img
img
A Model Making a Difference in Retail Sector: A Conceptual Study on OMNIChannel Marketing and Historical Development   
Yazarlar (1)
Öğr. Gör. Özlem ŞENLİK Öğr. Gör. Özlem ŞENLİK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı II. ULUSLARARASI İŞLETME, İKTİSAT VE PAZARLAMA KONGRESİ 18-20 NİSAN 2019, İSTANBUL
Kongre Tarihi 20-04-2019 /
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir İstanbul
Atıf Sayıları

Paylaş