Yazarlar (1) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi modelinin temeli her çocuğun yazabileceğine dayandırılmakta, planlama, yazma, düzeltme, ekleme ve yazma sürecini yönetme stratejilerinin uygulamaya konulabileceğini belirtmektedir. Sürece dayalı bir yazma öğretim modeli üzerine temellendirilen Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi modeli, yazma stratejileriyle birlikte çocukların öz düzenleme stratejileri ve yazma sürecini içeren hedef belirleme, öz öğretim, öz gözlem ve öz değerlendirme becerilerini de geliştirmeyi amaçlamaktadır. Beş bölümden oluşan kitapta modele ilişkin teorik bir alt yapı oluşturması açısından ilk olarak yazma becerisi, yazma öğretimi, sürece dayalı yazma öğretimi modeli, strateji öğretimi, öz düzenleme üzerine tanımlama ve açıklamalar yapılmıştır. Kitabın sonraki |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi |
Kitap Türü | Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2022 |
ISBN | 978-625-8299-40-3 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |