img
img
Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi    
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Nilay ÇAĞLAYAN DİLBER Doç. Dr. Nilay ÇAĞLAYAN DİLBER
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi modelinin temeli her çocuğun yazabileceğine dayandırılmakta, planlama, yazma, düzeltme, ekleme ve yazma sürecini yönetme stratejilerinin uygulamaya konulabileceğini belirtmektedir. Sürece dayalı bir yazma öğretim modeli üzerine temellendirilen Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi modeli, yazma stratejileriyle birlikte çocukların öz düzenleme stratejileri ve yazma sürecini içeren hedef belirleme, öz öğretim, öz gözlem ve öz değerlendirme becerilerini de geliştirmeyi amaçlamaktadır. Beş bölümden oluşan kitapta modele ilişkin teorik bir alt yapı oluşturması açısından ilk olarak yazma becerisi, yazma öğretimi, sürece dayalı yazma öğretimi modeli, strateji öğretimi, öz düzenleme üzerine tanımlama ve açıklamalar yapılmıştır. Kitabın sonraki
Anahtar Kelimeler
Kitap Adı Bir Yazma Öğretimi Modeli Öz Düzenlemeli Strateji Gelişimi
Kitap Türü Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2022
ISBN 978-625-8299-40-3
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş