Yazarlar (3) |
![]() |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu araştırmanın amacı hafif düzeyde zihinsel yetersizliğe sahip kaynaştırma öğrencilerine elementlerin isimlerini öğretiminde doğrudan öğretim yönteminin etkililiğini incelemektir. Araştırma tek denekli araştırma modellerinden, denekler arası çoklu yoklama modeli ile desenlenmiştir. Araştırma deneklerini, Kırşehir ilinde 2015-2016 öğretim yılında i... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Researcher: Social Science Studies |
Dergi ISSN | 2148-2691 |
Dergi Tarandığı Indeksler | SOBİAD |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2018 |
Cilt No | 6 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 23 / 39 |