Yazarlar (2) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() |
Özet |
In the literature, there is no validity and reliability testing tool for measuring patient satisfaction from 112 emergency medical services both nationally and internationally. For this reason, in this study, factors were determined within the framework of the structural equality model and a measurement tool was developed by using explanatory and c... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | İngilizce |
Kongre Adı | 3. İnternational Health Sciences and Management Conference |
Kongre Tarihi | 03-10-2018 / 03-10-2018 |
Basıldığı Ülke | Bulgaristan |
Basıldığı Şehir | Sofya |