img
SPONSORLUK VE REKLAM FAALİYETLERİNİN MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI AÇISINDAN İNCELENMESİ  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Murat YÜKSEL Dr. Öğr. Üyesi Murat YÜKSEL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 2618-6217
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2018
Cilt No 2
Sayı 2
Sayfalar 111 / 126
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/aeuiibfd/issue/41906/505308
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş