img
img
Mimari Biçimlendirmede Marka Etkisi; İkonik Mağazaların Malzeme Ve Yapım Teknolojisi Açısından Değerlendirilmesi   
Yazarlar (2)
Arş. Gör. Merve BAŞGÜL Arş. Gör. Merve BAŞGÜL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Zeynep Yeşim İlerisoy
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı TARAS SHEVCHENKO 6th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES
Kongre Tarihi 04-04-2021 / 05-04-2021
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş