Yazarlar |
Prof. Dr. Mehmet TAŞDEMİR
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Doç. Dr. Sultan Selen KULA
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | MLA dergilerinde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | The Journal of Academic Social Science Studies |
Dergi ISSN | 2147-2971 |
Dergi Tarandığı Indeksler | SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini) •EBSCO, •MLA, •ASOS, •TEİ(Türk Eğitim İndeksi), •ARASTIRMAX, •Akademik Dizin (Akademik Türk Dergileri İndeksi), •Journal Seek, •Research Bible, •İSAM, •Index Copernicus, •Mendeley, •Open Academic Journals Index, •DRJI, •CiteFactor, •Scientific Indexing Services, •Akademic Keys, •ASI (Advanced Science Index), •Sjournals Index |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 01-2014 |
Sayı | 28 |
Sayfalar | 39 / 53 |
Doi Numarası | 10.9761/JASSS2423 |
Makale Linki | https://www.academia.edu/8916796/Learning_Approaches_of_Prospective_Teachers |