img
Learning Approaches of Prospective Teachers  
Yazarlar
Prof. Dr. Mehmet TAŞDEMİR Prof. Dr. Mehmet TAŞDEMİR
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Sultan Selen KULA Doç. Dr. Sultan Selen KULA
Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü MLA dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of Academic Social Science Studies
Dergi ISSN 2147-2971
Dergi Tarandığı Indeksler SOBİAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini) •EBSCO, •MLA, •ASOS, •TEİ(Türk Eğitim İndeksi), •ARASTIRMAX, •Akademik Dizin (Akademik Türk Dergileri İndeksi), •Journal Seek, •Research Bible, •İSAM, •Index Copernicus, •Mendeley, •Open Academic Journals Index, •DRJI, •CiteFactor, •Scientific Indexing Services, •Akademic Keys, •ASI (Advanced Science Index), •Sjournals Index
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2014
Sayı 28
Sayfalar 39 / 53
Doi Numarası 10.9761/JASSS2423
Makale Linki https://www.academia.edu/8916796/Learning_Approaches_of_Prospective_Teachers
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Learning Approaches of Prospective Teachers

Paylaş