img
img
Türkiye ve Farklı Ülkelerin İngilizce Öğretim Programlarının Analitiği    
Yazarlar (4)
Cem Şahin
Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KART Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KART
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Hayriye Torunoğlu
Devamını Göster
Özet
Problem Durumu: İngilizce bilmenin neredeyse zorunlu hale geldiği günümüzde, İngilizce nasıl en iyi ve kalıcı şekilde öğretilir
konusu da sürekli tartışılan bir durum olmaktadır. Bu durum, ülkelerin dil eğitim politikalarını güncelleme ve yenileme
ihtiyacını doğurmaktadır. Karşılaştırmalı eğitim yoluyla programın verimliliğinin artırılması sağlanab...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı VIth International EurasianEducational Research Congress
Kongre Tarihi 19-06-2019 / 22-06-2019
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş