| Yazarlar (4) |
|
|
Prof. Dr. Nihat ÇALIŞKAN
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KART
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
|
|
| Özet |
| Problem Durumu: Millî Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan 2006 ve 2017 yılları beşinci sınıf İngilizce öğretim programları kazanımlarını temel dil becerileri açısından karşılaştırılması, benzerlikleri ve farklılıkların belirlenmesi araştırmanın temel problemini oluşturmaktadır. Araştırmanın Amacı: 2006 ve 2017 yılları beşinci sınıf İngilizce öğr... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | VIth International EurasianEducational Research Congress |
| Kongre Tarihi | 19-06-2019 / 22-06-2019 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Ankara |