img
img
The relation between academic boredom of secondary school students in mathematics lessons and sources of mathematics self-efficacy and mathematics anxiety   
Yazarlar (4)
Prof. Dr. Hüseyin ŞİMŞEK Prof. Dr. Hüseyin ŞİMŞEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Sultan Selen KULA Doç. Dr. Sultan Selen KULA
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Bilal Özçakır
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Tuba CEYLAN ÇELİKER Dr. Öğr. Üyesi Tuba CEYLAN ÇELİKER
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
The aim of this research was to examine the anxieties and attitudes of elementary school students towards mathematics in terms of various variables. For this purpose, mathematics attitude scale and mathematics lesson anxiety scale were conducted to total of 437 students selected from the 4th and 7th grade in Şanlıurfa in the spring semester of 2010...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Conference on New Horizons in Education (INTE 2019)
Kongre Tarihi 03-07-2019 / 05-07-2019
Basıldığı Ülke Çek Cumhuriyeti
Basıldığı Şehir Prag
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
ResearchGate 2

Paylaş