Yazarlar (2) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Araştırmanın amacı, özgün bir öğrenme yönetim sistemi olan Ahi Yeterliğe Dayalı Eğitim Projesi (AYDEP)’in kullanıcı görüşlerine dayanarak etkililiğini ortaya koymaktır. Araştırma, nitel araştırma yöntemlerinden durum çalışması olarak tasarlanmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu 2018-2019 eğitim öğretim yılı güz yarıyılında bir devlet üniversitesinin sınıf eğitimi anabilim dalında birinci sınıfta öğrenim gören öğretmen adayları ve ders veren öğretim elemanları oluşturmaktadır. Veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme formu kullanılmıştır. Verilerin analizinde içerik analizi yöntemi kullanılmıştır. Araştırma sonucunda; genel olarak sistemin ders sürecini planlama, ölçme-değerlendirme ve iletişim amaçlarıyla kullanıldığı görülmektedir. Sistemin öğretim süreci ve uygulamasına etkisinin ise planlamayı sağlama, iletişimi destekleme, kolay erişim sağlama yanında bazı sınırlayıcı yönler olduğuna değinilmiştir. Bu … |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi |
Dergi ISSN | 2148-2624 Wos Dergi |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 07-2021 |
Cilt No | 27 |
Sayı | 12 |
Sayfalar | 257 / 278 |
Makale Linki | http://enadonline.com/public/assets/catalogs/0408343001628606471.pdf |