Yazarlar (1) |
![]() Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada Covid19’dan kaynaklı olağanüstü pandemi döneminde biçimsel eğitim yöntemlerinden kampüsten eğitimle uzaktan muhasebe eğitiminin ZOGA (SWOT) analizi yapılmıştır. Bu amaçla pandemi döneminde muhasebe ve finans dersi üzerine yapılmış nicel ve nitel araştırma yöntemlerinden oluşan yedi çalışmanın bulguları; Çevrimiçi eğitim altyapısı, ders süreci, sınav süreci ve iletişim süreçlerinde incelenmiştir. Buradan edinilen objektif sonuçlar analiz için ZOGA bileşenleri olan; zorluklar, olanaklar, güç ve acizler şeklinde sınıflandırılarak uzaktan muhasebe eğitiminin ZOGA analizi yapılmıştır. Varılan sonuçlara göre özetle uzaktan muhasebe eğitimi yüzyüze eğitime göre zaman, yer, yol tasarrufu sağlayıp eğitimde esneklik sağlamasına karşın, öğretim sürecinde güdüleme, etkileşimi düşük, aktif öğrenmeyi engelleyici, Sınavlarda etiksel seviyesi düşük, biyolojik olarak Sağlıksız, Fırsat eşitsizliği yarattığı ve … |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi |
Dergi ISSN | 2149-178X |
Dergi Tarandığı Indeksler | EBSCO |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 07-2021 |
Cilt No | 7 |
Sayı | 13 |
Sayfalar | 451 / 470 |
Doi Numarası | 10.52096/jsrbs.6.1.7.13.22 |
Makale Linki | http://dx.doi.org/10.52096/jsrbs.6.1.7.13.22 |
Atıf Sayıları | |
Google Scholar | 12 |