img
img
COVID 19 PANDEMİ DÖNEMİNDE ÇEVRİMİÇİ MUHASEBE EĞİTİMİNİN ZOGA ANALİZİ   
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ÜNSAL Dr. Öğr. Üyesi Ahmet ÜNSAL
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmada Covid19’dan kaynaklı olağanüstü pandemi döneminde biçimsel eğitim yöntemlerinden kampüsten eğitimle uzaktan muhasebe eğitiminin ZOGA (SWOT) analizi yapılmıştır. Bu amaçla pandemi döneminde muhasebe ve finans dersi üzerine yapılmış nicel ve nitel araştırma yöntemlerinden oluşan yedi çalışmanın bulguları; Çevrimiçi eğitim altyapısı, ders süreci, sınav süreci ve iletişim süreçlerinde incelenmiştir. Buradan edinilen objektif sonuçlar analiz için ZOGA bileşenleri olan; zorluklar, olanaklar, güç ve acizler şeklinde sınıflandırılarak uzaktan muhasebe eğitiminin ZOGA analizi yapılmıştır. Varılan sonuçlara göre özetle uzaktan muhasebe eğitimi yüzyüze eğitime göre zaman, yer, yol tasarrufu sağlayıp eğitimde esneklik sağlamasına karşın, öğretim sürecinde güdüleme, etkileşimi düşük, aktif öğrenmeyi engelleyici, Sınavlarda etiksel seviyesi düşük, biyolojik olarak Sağlıksız, Fırsat eşitsizliği yarattığı ve …
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Dergisi
Dergi ISSN 2149-178X
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 07-2021
Cilt No 7
Sayı 13
Sayfalar 451 / 470
Doi Numarası 10.52096/jsrbs.6.1.7.13.22
Makale Linki http://dx.doi.org/10.52096/jsrbs.6.1.7.13.22