| Yazarlar (2) |
Doç. Dr. Hamza YAKAR
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
Prof. Dr. Cemalettin İPEK
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Felsefe, kendi başına bir disiplin olmasının yanı sıra disiplinler arası özelliğe sahip önemli bir çalışma alanıdır. Bu özelliğiyle birçok disiplinin kapsama alanına giren felsefe hakkında genel bir bakış açısına sahip olmak oldukça önemlidir. Eğitim bilimleri içerisinde önemli bir yere sahip olan eğitim felsefesi, eğitim ile felsefenin kesiştiği yer olarak görülmektedir. Eğitim hakkında temel yaklaşımları ve kuramları anlamanın şartı, eğitimin felsefesini bilmekten geçer. Meslek bilgisi dersi olarak eğitim felsefesi dersi, öğretmen yetiştirme programlarında öğretmen adaylarına okutulmaktadır. Genel olarak felsefenin ne olduğu bu ders kapsamında öğretmen adaylarına kazandırılmaktadır. Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının felsefe ve filozof hakkındaki görüşlerini belirlemektir. Çalışma, nitel araştırma yaklaşımına dayanmaktadır. Araştırmanın verileri, tam yapılandırılmış görüşme tekniği ile toplanmıştır. |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | Türkçe |
| Kongre Adı | II. Uluslararası Türk Halklarının Felsefî Mirası Sempozyumu |
| Kongre Tarihi | 24-10-2019 / 26-10-2019 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Kırşehir |