img
Investigation of the Social Studies Curricula in Turkey (1968-2018) with Regards to the Climate Literacy Principles   
Yazarlar
Doç. Dr. Hamza YAKAR
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Ufuk Karakuş
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Universal Journal of Educational Research
Dergi ISSN 2332-3205
Dergi Tarandığı Indeksler Scopus, NSD - Norwegian Centre for Research Data, Ulrich, EBSCO A-to-Z
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 05-2019
Cilt No 7
Sayı 5
Sayfalar 1216 / 1225
Doi Numarası 10.13189/ujer.2019.070507
Makale Linki http://www.hrpub.org/journals/article_info.php?aid=7939
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 7
Investigation of the Social Studies Curricula in Turkey (1968-2018) with Regards to the Climate Literacy Principles

Paylaş