Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Yardım
UNIS'e Giriş
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Özlem AFACAN
> Tez Detayı
Kuantum öğrenme modelinin fen bilgisi öğretmen adaylarının öz-yeterlik ve iletişim becerilerine etkisi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Ahi Evran Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
İlköğretim Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2017
Öğrenci Adı ve Soyadı
İpek Gürel
Tez Danışmanı
Özlem AFACAN