| Proje Ekibi (13) | 
																												 
										
											Prof. Dr. Ahmet ŞAHİN
										
									Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye Projedeki Rolü: Yürütücü  | 
							
| 
																												 Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Prof. Dr. Atilla TAŞKIN
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Prof. Dr. Emre ŞİRİN
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Doç. Dr. İsmail DEMİR
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
| 
																												 Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Prof. Dr. Ülken Tunga BABAOĞLU
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Dr. Öğr. Üyesi Hüseyin ÇAYAN
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Doç. Dr. Bahadır ALTUN
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Doç. Dr. Koray KIRIKÇI
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Dr. Öğr. Üyesi Gizem KEZER
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
| 
																												 Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
																												 
										
											Prof. Dr. Tamer YAVUZ
										
									Türkiye Projedeki Rolü: Araştırmacı  | 
							
| Proje Türü | Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi | 
| Proje No | PYO-ZRT.4006.12.001 | 
| Proje Sahibi Kurum | Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi | 
| Proje Durumu | Tamamlandı | 
| Başlangıç Tarihi | 15-07-2012 | 
| Bitiş Tarihi | 14-07-2015 | 
| Proje Konusu | Eğitim öğretim |