Proje Ekibi |
Prof. Dr. Mustafa YAĞCI
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye Projedeki Rolü: Yürütücü |
Proje Türü | Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi |
Proje No | EGT.E2.17.031 |
Proje Konusu | Bu çalışmanın amacı, BÖTE bölümü öğretmen adaylarının, teknopedagojik eğitim yeterliklerini ve bilgi ve iletişim teknolojilerini (BİT) kullanımlarında meydana getirdiği farklılaşmayı incelemektir. Araştırma sonuçlarına göre öğretmen adaylarının teknopedagojik eğitimin tüm alt boyutlarından (tasarım, uygulama, etik, uzmanlaşma) kendilerini ileri düzeyde yeterli gördük-leri sonucuna ulaşılmıştır. Öğretmen adaylarının sahip olduğu teknopedagojik eğitim yeterlik düzeyleri cinsiyet değişkenine ve akademik başarı seviyesine göre anlamlı bir farklılık göstermemiştir. Diğer yandan öğretmen adaylarının teknopedagojik eğitim yeterliklerinde sınıf düzeyine göre anlamlı farklılık bulunmuştur. BİT'ne yönelik tutumlarının da olumlu olduğu belirlenmiştir. Ayrıca öğretmen adaylarının BİT'nin eğitim ve öğretime etkisine yönelik tutumları ile teknopedagojik eğitim yeterlikleri arasında orta düzeyde, pozitif ve anlamlı bir ilişki olduğu görülmüştür. |
Proje Durumu | Tamamlandı |
Başlangıç Tarihi | 06-04-2017 |
Bitiş Tarihi | 13-06-2017 |